| |
KARTY PRACY
SPIS TREŚCI
Wstęp
| Nr |
Tytuł scenariusza |
| 2. |
Klasowy kalendarz — czyli prowadzimy całoroczne obserwacje czasu i wydarzeńę
Poziom A,B,C1, C2 |
| 8. |
Matematyczne opowiadania — czyli o tworzeniu i rozwiązywaniu zadań tekstowych, cz. I
Poziom A1, A2, B1, B2, C |
| 12. |
Ile to kosztuje — czyli od zagadki do zadania tekstowego, cz. I
Poziom A,B,C |
| 14. |
Ile to kosztuje — czyli od zagadki do zadania tekstowego, cz. III
Poziom A, B, C |
| 16. |
Co z tego wynika — czyli o pewnych własnościach nierówności, cz. I
Poziom A, B, C |
| 17. |
Co z tego wynika — czyli o pewnych własnościach nierówności, cz. II
Poziom A, B, C |
| 18. |
Co jest dalej — czyli o dostrzeganiu i wykorzystywaniu prawidłowości, cz. I
Poziom A, B, C |
| 19. |
Co jest dalej — czyli o dostrzeganiu i wykorzystywaniu prawidłowości, cz. II
Poziom A1, A2, B1, B2, C1, C2 |
| 20. |
Co tu pasuje — czyli o dostrzeganiu związków, podobieństw i różnic, cz. I
Poziom A1, A2, B, C |
| 21. |
Co tu pasuje — czyli o dostrzeganiu związków, podobieństw i różnic, cz. II
Poziom A, B, C |
| 22. |
Co tu pasuje — czyli o dostrzeganiu związków, podobieństw i różnic, cz. III
Poziom A1, A2, B, C |
| 23. |
Gdzie jest moja para — czyli o rozumieniu liczb i ich zapisu, cz. I
Poziom A,B,C |
| 24. |
Gdzie jest moja para — czyli o rozumieniu liczb i ich zapisu, cz.II
Poziom A1, A2, B1, B2, C |
| 26. |
Dwadzieścia pytań — czyli tworzymy kolekcje
Poziom A, B, C |
| 29. |
Trzy w linii — czyli o poszukiwaniu związków
Poziom A, B, C |
| 30. |
Gdzie co jest — czyli o czytaniu ze zrozumieniem, cz. I
Poziom A1, A2, B, C |
| 31. |
Gdzie co jest — czyli o czytaniu ze zrozumieniem, cz. II
Poziom A, B, C1, C2 |
| 32. |
Zbieramy dane w naszej klasie i szkole — czyli o tym, jak się tworzy wykresy słupkowe
Poziom A, B, C |
| 33. |
Nie tylko woreczki — czyli o rozumieniu systemu dziesiętnego, cz. I
Poziom A1, A2, A3, B1, B2, B3, B4, C |
| 34. |
Nie tylko woreczki — czyli o rozumieniu systemu dziesiętnego, cz. II
Poziom A1, A2, B1, B2, C1, C2 |
| 35. |
Podobnie, czyli jak — czyli o rozumowaniu przez analogię
Poziom A1, A2, B, C1, C2 |
| 36. |
Makieta — czyli o wykorzystaniu brył do konstruowania modelu ekologicznego osiedla
Poziom A1, A2, B1, B2, C |
| 37. |
Plan — czyli w jaki sposób można opisać swoje miejsce
Poziom A,B,C |
|
|