Karty Pracy IV-VI.pdf
 

KARTY PRACY

SPIS TREŚCI

Wstęp

Nr Tytuł scenariusza
4.
Detektyw — czyli rozwiązujemy zagadkę

Poziom A,B,C
6.
Matematyczne opowiadania — czyli o tworzeniu i rozwiązywaniu zadań tekstowych, cz. II

Poziom A,B,C
7.
Ile to kosztuje — czyli od zagadki do zadania tekstowego, cz. I

Poziom A,B,C
9.
Ile to kosztuje — czyli od zagadki do zadania tekstowego, cz. III

Poziom A,B,C,C2
11.
Co z tego wynika — czyli o pewnych własnościach nierówności, cz. I

Poziom A,B,C
12.
Co z tego wynika — czyli o pewnych własnościach nierówności, cz. II

Poziom A,B,C
13.
Co jest dalej — czyli o dostrzeganiu i wykorzystywaniu prawidłowości, cz. I

Poziom A,B,C
14.
Co jest dalej — czyli o dostrzeganiu i wykorzystywaniu prawidłowości, cz. II

Poziom A1,A2,B1,B2,C
15.
Co tu pasuje — czyli o dostrzeganiu związków, podobieństw i różnic, cz. I

Poziom A1,A2,B,C
16.
Co tu pasuje — czyli o dostrzeganiu związków, podobieństw i różnic, cz. II

Poziom A,B,C
17.
Co tu pasuje — czyli o dostrzeganiu związków, podobieństw i różnic, cz. III

Przygotuj się na poczucie ekscytacji w grze slotowej Aviator dostępnej teraz do gry za pieniądze!.
Poziom A,B,C1,C2
18.
Gdzie jest moja para — czyli o rozumieniu liczb i ich zapisu, cz. I

Poziom A,B,C
19.
Gdzie jest moja para — czyli o rozumieniu liczb i ich zapisu, cz.II

Poziom A1,A2,A3,B1,B2,C
20.
Dwadzieścia pytań — czyli tworzymy kolekcje

Poziom A,B1,B2,C
21.
Trzy w linii — czyli o poszukiwaniu związków

Poziom A,B,C
22.
Gdzie co jest — czyli o czytaniu ze zrozumieniem, cz. I

Poziom A,B,C
23.
Gdzie co jest — czyli o czytaniu ze zrozumieniem, cz. II

Poziom A,B,C1,C2
24.
Zbieramy dane w naszej klasie i szkole — czyli o tym, jak się tworzy wykresy słupkowe

Poziom A,B,C
25.
Nie tylko woreczki — czyli o rozumieniu systemu dziesiętnego, cz. I

Poziom A1,A2,A3,A4,B,C
26.
Nie tylko woreczki — czyli o rozumieniu systemu dziesiętnego, cz. II

Poziom A1,A2,A3,A4,B1,B2,C
27.
Podobnie, czyli jak — czyli o rozumowaniu przez analogię

Poziom A,B,C
28.
Makieta — czyli o wykorzystaniu brył do konstruowania modelu ekologicznego osiedla

Poziom A,B,C
29.
Plan — czyli w jaki sposób można opisać swoje miejsce

Poziom A,B,C