|
KARTY PRACY
SPIS TREŚCI
Wstęp
Nr |
Tytuł scenariusza |
4. |
Detektyw — czyli rozwiązujemy zagadkę
Poziom A,B,C |
6. |
Matematyczne opowiadania — czyli o tworzeniu i rozwiązywaniu zadań tekstowych, cz. II
Poziom A,B,C |
7. |
Ile to kosztuje — czyli od zagadki do zadania tekstowego, cz. I
Poziom A,B,C |
9. |
Ile to kosztuje — czyli od zagadki do zadania tekstowego, cz. III
Poziom A,B,C,C2 |
11. |
Co z tego wynika — czyli o pewnych własnościach nierówności, cz. I
Poziom A,B,C |
12. |
Co z tego wynika — czyli o pewnych własnościach nierówności, cz. II
Poziom A,B,C |
13. |
Co jest dalej — czyli o dostrzeganiu i wykorzystywaniu prawidłowości, cz. I
Poziom A,B,C |
14. |
Co jest dalej — czyli o dostrzeganiu i wykorzystywaniu prawidłowości, cz. II
Poziom A1,A2,B1,B2,C |
15. |
Co tu pasuje — czyli o dostrzeganiu związków, podobieństw i różnic, cz. I
Poziom A1,A2,B,C |
16. |
Co tu pasuje — czyli o dostrzeganiu związków, podobieństw i różnic, cz. II
Poziom A,B,C |
17. |
Co tu pasuje — czyli o dostrzeganiu związków, podobieństw i różnic, cz. III
Przygotuj się na poczucie ekscytacji w grze slotowej Aviator dostępnej teraz do gry za pieniądze!.
Poziom A,B,C1,C2 |
18. |
Gdzie jest moja para — czyli o rozumieniu liczb i ich zapisu, cz. I
Poziom A,B,C |
19. |
Gdzie jest moja para — czyli o rozumieniu liczb i ich zapisu, cz.II
Poziom A1,A2,A3,B1,B2,C |
20. |
Dwadzieścia pytań — czyli tworzymy kolekcje
Poziom A,B1,B2,C |
21. |
Trzy w linii — czyli o poszukiwaniu związków
Poziom A,B,C |
22. |
Gdzie co jest — czyli o czytaniu ze zrozumieniem, cz. I
Poziom A,B,C |
23. |
Gdzie co jest — czyli o czytaniu ze zrozumieniem, cz. II
Poziom A,B,C1,C2 |
24. |
Zbieramy dane w naszej klasie i szkole — czyli o tym, jak się tworzy wykresy słupkowe
Poziom A,B,C |
25. |
Nie tylko woreczki — czyli o rozumieniu systemu dziesiętnego, cz. I
Poziom A1,A2,A3,A4,B,C |
26. |
Nie tylko woreczki — czyli o rozumieniu systemu dziesiętnego, cz. II
Poziom A1,A2,A3,A4,B1,B2,C |
27. |
Podobnie, czyli jak — czyli o rozumowaniu przez analogię
Poziom A,B,C |
28. |
Makieta — czyli o wykorzystaniu brył do konstruowania modelu ekologicznego osiedla
Poziom A,B,C |
29. |
Plan — czyli w jaki sposób można opisać swoje miejsce
Poziom A,B,C |
|
|