klasy I-III
• Przewodnik
• Scenariusze
• Karty Pracy
   
  klasy IV-VI
• Przewodnik
• Scenariusze
• Karty Pracy
   
  gimnazjum
• Przewodnik
• Scenariusze
• Karty Pracy
   
pomoce
dydaktyczne
• Piktogramy
• Prezentacje
• Gry planszowe
• Gry komputerowe
• Wzór wagi
• Domino
• Siatki brył
• Wzory stempli
• Piktografik
• Materiały dodatkowe
scenariusze dla gimnazjum.pdf
 

SCENARIUSZE

SPIS TREŚC

Wstęp

  1. ZRÓBMY TO RAZEM — CZYLI O ŁĄCZENIU RÓŻNYCH ZASOBÓW
  2. Witamy piktogramy — czyli o zapisach rysunkowych i symbolicznych.
  3. Detektyw — czyli prowadzimy rozumowanie.
  4. Matematyczne opowiadania — czyli o tworzeniu i rozwiązywaniu zadań tekstowych.
  5. Ile to kosztuje — czyli od zagadki do zadania tekstowego, cz. I.
  6. Ile to kosztuje — czyli od zagadki do zadania tekstowego, cz. II.
  7. Ile to kosztuje — czyli od zagadki do zadania tekstowego, cz. III.
  8. Ile to kosztuje — czyli od zagadki do zadania tekstowego, cz. IV.
  9. Co z tego wynika — czyli o pewnych własnościach nierówności, cz. I.
  10. Co z tego wynika — czyli o pewnych własnościach nierówności, cz. II.
  11. Co jest dalej — czyli o dostrzeganiu i wykorzystywaniu prawidłowości, cz. I.
  12. Co jest dalej — czyli o dostrzeganiu i wykorzystywaniu prawidłowości, cz.II.
  13. Co tu pasuje — czyli o dostrzeganiu związków, podobieństw i różnic, cz. I.
  14. Co tu pasuje — czyli o dostrzeganiu związków, podobieństw i różnic, cz.II.
  15. Co tu pasuje — czyli o dostrzeganiu związków, podobieństw i różnic, cz. III.
  16. Gdzie co jest — czyli o czytaniu ze zrozumieniem, cz. I.
  17. Gdzie co jest — czyli o czytaniu ze zrozumieniem, cz. II.
  18. Plan miejscowości — czyli opisujemy naszą okolicę.
  19. Jak zapisać trasę — czyli jak orientować się na planie.
  20. Gry — czyli rozwijanie umiejętności strategicznych.