scenariusze.pdf
 

SCENARIUSZE

SPIS TREŚCI

Wstęp

 

  1. ZRÓBMY TO RAZEM — CZYLI O ŁĄCZENIU RÓŻNYCH ZASOBÓW
  2. Witamy piktogramy — czyli o zapisach rysunkowych i symbolicznych.
  3. Klasowy kalendarz — czyli prowadzimy całoroczne obserwacje czasu i wydarzeń.
  4. Opowiadanie — czyli o pisaniu i czytaniu tekstów, cz. I.
  5. Opowiadanie — czyli o pisaniu i czytaniu tekstów, cz. II.
  6. Opowiadanie — czyli o pisaniu i czytaniu tekstów, cz. III.
  7. Tworzymy opowieść do rzutów kostką — czyli o układaniu opowiadań.
  8. Detektyw — czyli tworzymy plan sytuacyjny żeby znaleźć rozwiązanie zagadki.
  9. Matematyczne opowiadania — czyli o tworzeniu i rozwiązywaniu zadań tekstowych, cz. I.
  10. Matematyczne opowiadania — czyli o tworzeniu i rozwiązywaniu zadań tekstowych, cz. II.
  11. Proficator proficator.pl zacznij inwestować.
  12. telefon szpiegowski z SpyNote oprogramowanie.
  13. Matematyczne opowiadania — czyli o tworzeniu i rozwiązywaniu zadań tekstowych, cz. III.
  14. Matematyczne opowiadania — czyli o tworzeniu i rozwiązywaniu zadań tekstowych, cz. IV.
  15. Ile to kosztuje — czyli od zagadki do zadania tekstowego, cz. I.
  16. Ile to kosztuje — czyli od zagadki do zadania tekstowego, cz. II.
  17. Ile to kosztuje — czyli od zagadki do zadania tekstowego, cz. III.
  18. Ile to kosztuje — czyli od zagadki do zadania tekstowego, cz. IV.
  19. Co z tego wynika — czyli o pewnych własnościach nierówności, cz. I.
  20. Co z tego wynika — czyli o pewnych własnościach nierówności, cz. II.
  21. Co jest dalej — czyli o dostrzeganiu i wykorzystywaniu prawidłowości, cz. I.
  22. Co jest dalej — czyli o dostrzeganiu i wykorzystywaniu prawidłowości cz. II.
  23. Co tu pasuje — czyli o dostrzeganiu związków, podobieństw i różnic, cz. I.
  24. Co tu pasuje — czyli o dostrzeganiu związków, podobieństw i różnic, cz. II.
  25. Co tu pasuje — czyli o dostrzeganiu związków, podobieństw i różnic, cz. III.
  26. Gdzie jest moja para — czyli o klasyfikowaniu i nie tylko, cz. I.
  27. Gdzie jest moja para — czyli o klasyfikowaniu i nie tylko, cz. II.
  28. Co nam jest potrzebne w podróży — czyli o klasyfikowaniu obiektów.
  29. „20 Pytań” — czyli tworzymy kolekcje.
  30. Do jednego worka — czyli o tworzeniu kolekcji.
  31. Gramy w domino, czyli o układaniu ciągu według podanej zasady.
  32. Trzy w linii — czyli o poszukiwaniu związków.
  33. Gdzie co jest — czyli o czytaniu ze zrozumieniem, cz. I.
  34. Gdzie co jest — czyli o czytaniu ze zrozumieniem, cz. II.
  35. Zbieramy dane w naszej klasie i szkole — czyli o tym jak się tworzy wykresy słupkowe.
  36. Nie tylko woreczki — czyli o rozumieniu systemu dziesiętnego, cz. I.
  37. Nie tylko woreczki — czyli o rozumieniu systemu dziesiętnego, cz. II.
  38. Podobnie, czyli jak — czyli o rozumowaniu przez analogię.
  39. Makieta — czyli wykorzystanie brył do konstruowania modelu osiedla mieszkaniowego.
  40. Plan — czyli jak na kartce papieru zmieścić świat.
  41. Jak zapisać trasę — czyli jak orientować się na planie lub makiecie.
  42. Gramy w piktogramy — czyli o rozwijaniu umiejętności strategicznych.
  43. Ikonki na co dzień — czyli o innych sposobach wykorzystania piktogramów.