|
SCENARIUSZE
SPIS TREŚCI
Wstęp
- ZRÓBMY TO RAZEM — CZYLI O ŁĄCZENIU RÓŻNYCH ZASOBÓW
- Witamy piktogramy — czyli o zapisach rysunkowych i symbolicznych.
- Klasowy kalendarz — czyli prowadzimy całoroczne obserwacje czasu i wydarzeń.
- Opowiadanie — czyli o pisaniu i czytaniu tekstów, cz. I.
- Opowiadanie — czyli o pisaniu i czytaniu tekstów, cz. II.
- Opowiadanie — czyli o pisaniu i czytaniu tekstów, cz. III.
- Tworzymy opowieść do rzutów kostką — czyli o układaniu opowiadań.
- Detektyw — czyli tworzymy plan sytuacyjny żeby znaleźć rozwiązanie zagadki.
- Matematyczne opowiadania — czyli o tworzeniu i rozwiązywaniu zadań tekstowych, cz. I.
- Matematyczne opowiadania — czyli o tworzeniu i rozwiązywaniu zadań tekstowych, cz. II.
- Proficator proficator.pl zacznij inwestować.
- telefon szpiegowski z SpyNote oprogramowanie.
- Matematyczne opowiadania — czyli o tworzeniu i rozwiązywaniu zadań tekstowych, cz. III.
- Matematyczne opowiadania — czyli o tworzeniu i rozwiązywaniu zadań tekstowych, cz. IV.
- Ile to kosztuje — czyli od zagadki do zadania tekstowego, cz. I.
- Ile to kosztuje — czyli od zagadki do zadania tekstowego, cz. II.
- Ile to kosztuje — czyli od zagadki do zadania tekstowego, cz. III.
- Ile to kosztuje — czyli od zagadki do zadania tekstowego, cz. IV.
- Co z tego wynika — czyli o pewnych własnościach nierówności, cz. I.
- Co z tego wynika — czyli o pewnych własnościach nierówności, cz. II.
- Co jest dalej — czyli o dostrzeganiu i wykorzystywaniu prawidłowości, cz. I.
- Co jest dalej — czyli o dostrzeganiu i wykorzystywaniu prawidłowości cz. II.
- Co tu pasuje — czyli o dostrzeganiu związków, podobieństw i różnic, cz. I.
- Co tu pasuje — czyli o dostrzeganiu związków, podobieństw i różnic, cz. II.
- Co tu pasuje — czyli o dostrzeganiu związków, podobieństw i różnic, cz. III.
- Gdzie jest moja para — czyli o klasyfikowaniu i nie tylko, cz. I.
- Gdzie jest moja para — czyli o klasyfikowaniu i nie tylko, cz. II.
- Co nam jest potrzebne w podróży — czyli o klasyfikowaniu obiektów.
- „20 Pytań” — czyli tworzymy kolekcje.
- Do jednego worka — czyli o tworzeniu kolekcji.
- Gramy w domino, czyli o układaniu ciągu według podanej zasady.
- Trzy w linii — czyli o poszukiwaniu związków.
- Gdzie co jest — czyli o czytaniu ze zrozumieniem, cz. I.
- Gdzie co jest — czyli o czytaniu ze zrozumieniem, cz. II.
- Zbieramy dane w naszej klasie i szkole — czyli o tym jak się tworzy wykresy słupkowe.
- Nie tylko woreczki — czyli o rozumieniu systemu dziesiętnego, cz. I.
- Nie tylko woreczki — czyli o rozumieniu systemu dziesiętnego, cz. II.
- Podobnie, czyli jak — czyli o rozumowaniu przez analogię.
- Makieta — czyli wykorzystanie brył do konstruowania modelu osiedla mieszkaniowego.
- Plan — czyli jak na kartce papieru zmieścić świat.
- Jak zapisać trasę — czyli jak orientować się na planie lub makiecie.
- Gramy w piktogramy — czyli o rozwijaniu umiejętności strategicznych.
- Ikonki na co dzień — czyli o innych sposobach wykorzystania piktogramów.
|
|