Scenariusze IV-VI.pdf
 

SCENARIUSZE

SPIS TREŚCI

Wstęp

  1. ZRÓBMY TO RAZEM — CZYLI O ŁĄCZENIU RÓŻNYCH ZASOBÓW
  2. Witamy piktogramy — czyli o zapisach rysunkowych i symbolicznych.
  3. Opowiadanie — czyli o pisaniu i czytaniu tekstów, cz. I.
  4. Opowiadanie — czyli o pisaniu i czytaniu tekstów, cz. II.
  5. Detektyw — czyli rozwiązujemy zagadkę.
  6. Matematyczne opowiadania — czyli o tworzeniu i rozwiązywaniu zadań tekstowych, cz. I.
  7. Matematyczne opowiadania — czyli o tworzeniu i rozwiązywaniu zadańtekstowych, cz. II.
  8. Ile to kosztuje — czyli od zagadki do zadania tekstowego, cz. I.
  9. Ile to kosztuje — czyli od zagadki do zadania tekstowego, cz. II.
  10. Ile to kosztuje — czyli od zagadki do zadania tekstowego, cz. III.
  11. Ile to kosztuje — czyli od zagadki do zadania tekstowego, cz. IV.
  12. Co z tego wynika — czyli o pewnych własnościach nierówności, cz. I.
  13. Co z tego wynika — czyli o pewnych własnościach nierówności, cz. II.
  14. Co jest dalej — czyli o dostrzeganiu i wykorzystywaniu prawidłowości, cz. I.
  15. Co jest dalej — czyli o dostrzeganiu i wykorzystywaniu prawidłowości, cz. II.
  16. Co tu pasuje — czyli o dostrzeganiu związków, podobieństw i różnic, cz. I.
  17. Co tu pasuje — czyli o dostrzeganiu związków, podobieństw i różnic, cz. II.
  18. Co tu pasuje — czyli o dostrzeganiu związków, podobieństw i różnic, cz. III.
  19. Gdzie jest moja para — czyli o rozumieniu liczb i ich zapisu.
  20. Gdzie jest moja para — czyli o rozumieniu liczb i ich zapisu.
  21. „Dwadzieścia pytań" — czyli tworzymy kolekcje.
  22. Trzy w linii — czyli o poszukiwaniu związków.
  23. Gdzie co jest — czyli o czytaniu ze zrozumieniem cz. I.
  24. Gdzie co jest — czyli o czytaniu ze zrozumieniem, cz. II.
  25. Zbieramy dane — czyli o tym jak się tworzy wykresy słupkowe.
  26. Nie tylko woreczki — czyli o rozumieniu systemu dziesiętnego, cz. I.
  27. Nie tylko woreczki — czyli o rozumieniu systemu dziesiętnego, cz. II.
  28. Podobnie, czyli jak — czyli o rozumowaniu przez analogię.
  29. Makieta –czyli o wykorzystaniu brył do konstruowania modelu ekologicznego osiedla.
  30. Plan — czyli w jaki sposób można opisać swoje miejsce.
  31. Jak zapisać trasę — czyli jak orientować się na planie lub makiecie.
  32. Gry — czyli rozwijanie umiejętności strategicznych.