|
SCENARIUSZE
SPIS TREŚCI
Wstęp
- ZRÓBMY TO RAZEM — CZYLI O ŁĄCZENIU RÓŻNYCH ZASOBÓW
- Witamy piktogramy — czyli o zapisach rysunkowych i symbolicznych.
- Opowiadanie — czyli o pisaniu i czytaniu tekstów, cz. I.
- Opowiadanie — czyli o pisaniu i czytaniu tekstów, cz. II.
- Detektyw — czyli rozwiązujemy zagadkę.
- Matematyczne opowiadania — czyli o tworzeniu i rozwiązywaniu zadań tekstowych, cz. I.
- Matematyczne opowiadania — czyli o tworzeniu i rozwiązywaniu zadańtekstowych, cz. II.
- Ile to kosztuje — czyli od zagadki do zadania tekstowego, cz. I.
- Ile to kosztuje — czyli od zagadki do zadania tekstowego, cz. II.
- Ile to kosztuje — czyli od zagadki do zadania tekstowego, cz. III.
- Ile to kosztuje — czyli od zagadki do zadania tekstowego, cz. IV.
- Co z tego wynika — czyli o pewnych własnościach nierówności, cz. I.
- Co z tego wynika — czyli o pewnych własnościach nierówności, cz. II.
- Co jest dalej — czyli o dostrzeganiu i wykorzystywaniu prawidłowości, cz. I.
- Co jest dalej — czyli o dostrzeganiu i wykorzystywaniu prawidłowości, cz. II.
- Co tu pasuje — czyli o dostrzeganiu związków, podobieństw i różnic, cz. I.
- Co tu pasuje — czyli o dostrzeganiu związków, podobieństw i różnic, cz. II.
- Co tu pasuje — czyli o dostrzeganiu związków, podobieństw i różnic, cz. III.
- Gdzie jest moja para — czyli o rozumieniu liczb i ich zapisu.
- Gdzie jest moja para — czyli o rozumieniu liczb i ich zapisu.
- „Dwadzieścia pytań" — czyli tworzymy kolekcje.
- Trzy w linii — czyli o poszukiwaniu związków.
- Gdzie co jest — czyli o czytaniu ze zrozumieniem cz. I.
- Gdzie co jest — czyli o czytaniu ze zrozumieniem, cz. II.
- Zbieramy dane — czyli o tym jak się tworzy wykresy słupkowe.
- Nie tylko woreczki — czyli o rozumieniu systemu dziesiętnego, cz. I.
- Nie tylko woreczki — czyli o rozumieniu systemu dziesiętnego, cz. II.
- Podobnie, czyli jak — czyli o rozumowaniu przez analogię.
- Makieta –czyli o wykorzystaniu brył do konstruowania modelu ekologicznego osiedla.
- Plan — czyli w jaki sposób można opisać swoje miejsce.
- Jak zapisać trasę — czyli jak orientować się na planie lub makiecie.
- Gry — czyli rozwijanie umiejętności strategicznych.
|
|