Karty Pracy 1-3.pdf
 

KARTY PRACY

SPIS TREŚCI

Wstęp

Nr Tytuł scenariusza
2.
Klasowy kalendarz – czyli prowadzimy całoroczne obserwacje czasu i wydarzeńę

Poziom A,B,C1, C2
8.
Matematyczne opowiadania – czyli o tworzeniu i rozwiązywaniu zadań tekstowych, cz. I

Poziom A1, A2, B1, B2, C
12.
Ile to kosztuje – czyli od zagadki do zadania tekstowego, cz. I

Poziom A,B,C
14.
Ile to kosztuje – czyli od zagadki do zadania tekstowego, cz. III

Poziom A, B, C
16.
Co z tego wynika – czyli o pewnych własnościach nierówności, cz. I

Poziom A, B, C
17.
Co z tego wynika – czyli o pewnych własnościach nierówności, cz. II

Poziom A, B, C
18.
Co jest dalej – czyli o dostrzeganiu i wykorzystywaniu prawidłowości, cz. I

Poziom A, B, C
19.
Co jest dalej – czyli o dostrzeganiu i wykorzystywaniu prawidłowości, cz. II

Poziom A1, A2, B1, B2, C1, C2
20.
Co tu pasuje – czyli o dostrzeganiu związków, podobieństw i różnic, cz. I

Poziom A1, A2, B, C
21.
Co tu pasuje – czyli o dostrzeganiu związków, podobieństw i różnic, cz. II

Poziom A, B, C
22.
Co tu pasuje – czyli o dostrzeganiu związków, podobieństw i różnic, cz. III

Poziom A1, A2, B, C
23.
Gdzie jest moja para – czyli o rozumieniu liczb i ich zapisu, cz. I

Poziom A,B,C
24.
Gdzie jest moja para – czyli o rozumieniu liczb i ich zapisu, cz.II

Poziom A1, A2, B1, B2, C
26.
Dwadzieścia pytań – czyli tworzymy kolekcje

Poziom A, B, C
29.
Trzy w linii – czyli o poszukiwaniu związków

Poziom A, B, C
30.
Gdzie co jest – czyli o czytaniu ze zrozumieniem, cz. I

Poziom A1, A2, B, C
31.
Gdzie co jest – czyli o czytaniu ze zrozumieniem, cz. II

Poziom A, B, C1, C2
32.
Zbieramy dane w naszej klasie i szkole – czyli o tym, jak się tworzy wykresy słupkowe

Poziom A, B, C
33.
Nie tylko woreczki – czyli o rozumieniu systemu dziesiętnego, cz. I

Poziom A1, A2, A3, B1, B2, B3, B4, C
34.
Nie tylko woreczki – czyli o rozumieniu systemu dziesiętnego, cz. II

Poziom A1, A2, B1, B2, C1, C2
35.
Podobnie, czyli jak – czyli o rozumowaniu przez analogię

Poziom A1, A2, B, C1, C2
36.
Makieta – czyli o wykorzystaniu brył do konstruowania modelu ekologicznego osiedla

Poziom A1, A2, B1, B2, C
37.
Plan – czyli w jaki sposób można opisać swoje miejsce

Poziom A,B,C

do góry